Toine Kamphuis

Copywriter tot in zijn tenen

Meer zeggen met minder woorden. Geef subtekst de ruimte en behoud controle. Altijd. Verleid met zinderende zinnen en maak met de botte bijl gehakt van snurkjargon. Anticipeer pro-actief op alles. Wees creatief en concipieer. Met nieuwe woorden. Zoals ‘procipiëren’. Creatief. Dus…

Geef golvende zinnen de ruimte terwijl je meeslepend momentum accelereert met compacte, doeltreffende, schrijnende en prikkelende prutspassages zoals deze in combinatie met een gezond zelfrelativerend gevoel voor humor. Prozac niet meegeleverd. Dit alles zou de definitie eventueel, misschien kunnen zijn van copywriting. Maar copywriting is meer, veel meer. Vul zelf maar in. Of huur Toine in. En ervaar de kracht van de juiste woorden in de juiste volgorde op het juiste moment.

Schrijven met meetbaar effect?

De kletsnatte droom van elke ambitieuze tekstschrijver? Schrijven met meetbaar effect. Hoe je dat doet? Heel eenvoudig: schakel Toine in, instrueer hem met een solide bruisende briefing en zie hoe eenvoudige tekst transformeert in krachtige copy die meetbaar effect sorteert.

Tekstschrijven kan iedereen. Copy creëren is ook behoorlijk mainstream. Copy pre-testen en voortdurend tweaken, tunen, trutten en zelfs volledig weggooien, dat is monnikenwerk. En daar is Toine goed in. Heel goed zelfs. Ook al schrijft hij het zelf. U wilt bewijs? Neem contact op. Toine werkt op basis van no cure, no pay. Waarom? Omdat hij weet wat hij kan. Omdat hij weet wat u aangenaam vindt. Omdat hij drie keer een zin met ‘omdat’ begint. Daarom.